close
凌晨4.39 分
雖然我知道每次開啟視訊就會沒完沒了
>///<


5.48 分
奇怪呀 今天就是睡不著覺
明明晚上吃摩斯的時候特意挑選了牛奶助眠 哈
忍痛忽略我最愛的摩斯紅茶
但是...


現在週末都要好晚才能回家
今天七點之前上了托福的聽說
我覺得口說好難唷...


到台中都十一點了但非常興奮
因為今天是有四場英超的夜晚呀呀呀


起先
對手是Birmingham
最後以奇怪的方式輸掉了
:)


你說今天的月亮好圓唷,
但是我看不見她,
因為窗戶看出去是建築物...

於是你企圖把月亮描述給我聽,卻讓我覺得你其實是個詩人

It is round like an eye,
made of bright silver with pale blue spots.

Alone in the dark sky, it is sometimes visited by a long foggy cloud,
which makes it blur like behind a veil of white hair...
There are somethimes blows of a cold wind around,
which makes the trees shiver and the grass to bend to earth.
A cold, truthworth gaze, which we knows it is a silent judge, high above our little lifes, far among the stars.


你說這真是個奇怪的夜晚
好安靜,感覺相隔好近喔! 但距離卻還是那麼長
如果是一千二百公里就好了,至少近了很多

哪有?哈
即使是一千二百公里我還是不會允許你用走的過來



但我喜歡這樣的時刻
清晨四五點的台灣真的好安靜
居然我在家裡 唯一能聽到的聲音來源卻是瑞士洛桑的圖書館
好喜歡只有你翻書聲的時候喔


so...
I enjoy these moments
and every day makes it closer to meet
:)

I hope you won't try to translate the rest. strange you!



結果六點半了
我覺得我好誇張
難到失眠的來源是牛奶還有小熊軟糖嘛

anyway
我好期待今天唷
要彈一整天的琴還有擦指甲油
:)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Chen Chen 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()